perjantai 3. marraskuuta 2017

kakkuja kakkuja

Kovasti oon yrittäny pohtia, millaisia kakkuja meidän kakkubuffettia koristaas. Haluan mahdollisimman monta erilaista, että jokaisen makuun olis jotain. Mulle tärkeää on myös, että suurinosa kakuista olis gluteenittomia ja laktoosittomia/maidottomia.

kuva
Omia "pakko saada" kakkuja on ainakin Porkkanakakku, Mustaherukkakakku ja Redvelvet -kakku. Niiden lisäksi raakakakku olis mainio lisä tarjontaa. Olis varmaan ruvettava harjottelemaan, kun en oo ikinä viä raakakakkua tehny. Oon ajatellu, että kakkubuffettiin kakut tehdään kaikki muut itse paitsi "pääkakku", joka teetetään jollain paikallisella leipurilla.

kuva
 Meidän pääkakku onkin ihan asia erikseen. Mauri haluaisi perinteisemmän kermakakun. Mun mielestä se olis vähän tylsä verrattaen muihin kakkuihin. Sen lisäksi oon syöny itteni ulos kermakakuista, koska mun äitihän on leipuri "viralliselta" ammatiltaan. Mun mielestä meillä vois olla vaikka joku suklaakakku raikkaalla marjalla täytettynä tai vaikka Britakakku. Mutta onneksi sitä on tässä aikaa fundeerata ja keskustella vielä ammattilaisenkin kanssa asiasta.

kuva
-Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti